Un mare lanţ de magazine a extins voluntar plafonarea adausului la alimentele de bază

Un mare lanţ de magazine a extins voluntar plafonarea adausului la alimentele de bază

Retailerul francez Carrefour a suplimentat cu 1700 de articole categoria produselor de bază pentru care oferă discounturi de maximum 20%, în cadrul unei campanii ce a demarat în luna mai. 

Carrefour România a lansat în luna mai o primă etapă a platformei de reduceri la produsele de bază, iar acum a prelungit campania şi a extins numărul de articole cu discount cu 500 de produse, ajungând la un total de peste 1700 de produse.

Această primă etapă a fost concepută drept parte din strategia retailerului de combatere a efectelor inflaţiei asupra puterii de cumpărare a românilor, oferind acces la o gamă extinsă de produse la cel mai bun raport calitate-preţ.

Programul include reduceri de până la 20% la o gamă largă de peste 1700 de produse esenţiale din 45 de categorii diferite: de la produse alimentare (mezeluri, lactate, brânzeturi, alimente congelate), precum şi produse de bază şi de băcănie, până la produse de igienă personală şi pentru întreţinerea casei.

Printre acestea, se regăsesc atât sortimente din portofoliul de mărci proprii ale retailerului, cât şi produse de brand internaţional şi naţional. Pentru a putea fi identificate uşor de către clienţi, acestea sunt semnalizate la raft prin mesajul „Produs cu preţ redus, se precizează în comunicatul companiei.

Datele Eurostat arată că România a ajuns la cel mai scăzut nivel al preţurilor la alimente şi băuturi nealcoolice din Europa. Raportat la tot studiul, România are preţuri la bunuri şi servicii cu 40% sub media europeană, în timp ce la categoria “Alimente şi băuturi nealcoolice” preţurile din ţara noastră sunt cu 74% sub media europeană, cele mai ieftine, fiind urmaţi de Polonia cu 78%.

România a înregistrat, în luna iunie, cea mai mare creştere anuală a vânzărilor din comerţul cu amănuntul din UE. Volumul comerţului cu amănuntul a crescut cu 0,1% în Uniunea Europeană şi a scăzut cu 0,3% în zona euro, în iunie, comparativ cu perioada similară din 2023.

În rândul statelor membre UE pentru care sunt disponibile datele, cea mai mare creştere a volumului comerţului cu amănuntul în iunie, comparativ cu perioada similară din 2023, s-a înregistrat în România (10,2%), Luxemburg (7,9%) şi Croaţia (5,4%) iar cele mai semnificative scăderi au fost în Belgia (minus 7,3%), Estonia (minus 4,1%) şi Austria (minus 3,9%).

Afla mai multe desprelantmagazineplafonareadaus
Distribuie:envelope-fillEmail
viewscnt