Anul acesta, Black Friday aduce una dintre cele mai explozive campanii de reduceri din toate timpurile în
România, spun specialiştii. Magazinele s-au pregătit cu cele mai avantajoase reduceri, iar românii au început deja să-şi pregătească coşul de cumpărături. Deşi vinerea reducerilor începe oficial pe 12 noiembrie, după tradiţia comercială românească, aceasta va dura toată luna.
Black Friday a început pentru unii comercianţi! Electrocasncie, telefoane mobile, îmbrăcăminte sau încălţăminte, toate acestea sunt vânate de români în luna noiembrie.
Magazinele fizice, dar şi cele online şi-au calculat şi pregătit ofertele.
Deşi sunt mulţi care au analizat piaţa şi s-au pregătit pentru marile reduceri, există şi oameni care nu vor să-şi
cheltuiască banii de Black Friday.
Faţă de anul trecut, volumul tranzactiilor online din acest an va spulbera orice aşteptări, spun specialiştii.
Specialiştii din e commerce susţin că s-a creat şi la noi un trend care estimează vânzările magazinelor din urmatorul an, după volumul tranzactiilor din ziua de Black Friday. Piaţa de comerţ online va ajunge la 18,4 miliarde de lei în 2021, în creştere cu 15%, asta după ce anul 2020 a fost cel mai bun an pentru companiile care activează în e-commerce.