După ce metroul a ajuns în Drumul Taberei, acum ar putea ajunge şi spre Centura Capitalei. Este planul ambiţios al primarului sectorului 4. Lucrările au început deja. Însă de la proiect la linie de metrou este cale lungă. Şi presărată cu multe studii. De prefezabilitate, fezabilitate, tehnice sau tehnologice. Astfel că, bucureştenii ar putea păşi prin staţia de metrou Tudor Arghezi abia după următoarele alegeri locale.
Aşa arată pe hârtie planul pentru prelungirea magistralei M2 şi construirea staţiei de metrou Tudor Arghezi.
Autorităţile au scenariu optimist cu privire la finalizarea lucrărilor. Potrivit acestora, metroul va trece prin staţia Tudor Arghezi peste 4 ani. Procedurile birocratice ar putea întârzia însă considerabil munca de pe şantier. În cazul construirii reţelei M5 care străbate Drumul Taberei au fost necesari peste 3 miliarde de lei şi peste 10 ani de şantier
Un termen la fel de vag îl au şi lucrările de modernizare ale Magistralei 2 a metroului.
Proiectul noii staţii de metrou va costa 215 milioane de lei. În prezent metroul bucureştean, singurul de altfel din ţară, are 76 de kilometri de linii şi şaizeci şi două de staţii. Zilnic, circulă cu metroul peste patru sute optzeci de mii de oameni.