Majoritatea antreprenorilor români, indicaţi de analişti ca depăşind un procent de 65% din total, aleg să lucreze la dezvoltarea brandului lor, investesc în activităţi de branding şi marketing online şi sunt dispuşi să aloce un buget cuprins între 5.000 – 50.000 de euro, care ajunge şi la 200.000 de euro pentru promovare la nivel internaţional.
Anul trecut, în pandemie, majoritatea antreprenorilor au adoptat un nou "look and feel" al website-urilor, platformelor de e-commerce, identităţii vizuale care să ii diferenţieze de concurenţă şi să atragă noi categorii de clienţi.
Cele mai solicitate servicii în zona de Brand de către antreprenori pe parcursul anului 2020 au fost: * Elaborarea strategiei; * Market research pentru stabilirea contextului în care funcţionează brandul; * Mesajele folosite de companie în comunicarea online; * Design grafic pentru crearea identităţii vizuale a brandului (logo, materiale online, prezenţe digitale: site, reviste, reţele sociale); * Comunicare şi promovarea brandului pe pieţele externe.