Se întrevede unul din cele mai slabe sezonuri estivale. Turiştii se interesează de oferte, fac planuri, dar sunt foarte
prudenţi. Vânzările sunt la pământ. Înscrierile de la Early Booking, vânzările timpurii, sunt numai 40 la sută faţă de ce
se întâmpla în anii trecuţi. Războiul, pandemia şi scumpirile sunt cei mai mari duşmani ai ospitalităţii.
Dupa doi ani de pandemie şi un an marcat de război la graniţă, sezonul estival arată mai rău ca niciodată
Dupa doi ani de pandemie şi un an marcat de război la graniţă, sezonul estival arată mai rău ca niciodată timp, când românii se hotărau pentru vacanţă, în ultimul moment. Vânzările pe ultima sută de metri îi ţin în şah şi pe hotelieri şi pe agenţii de turism care nu ştiu să-şi dimensioneze nici preţul, nici oferta.
Fie că vorbim despre hotelieri sau despre agenţiile de turism, toţi actorii implicaţi privesc cu îngrijorare situaţia mondială
creată de razboi şi de scumpirea mărfurilor de orice fel.
Ultimii ani au modificat profund aşteptările consumatorilor de servicii turistice. Reacţiile şi comportamentul acestora sunt
diferite, astfel încât este greu de stabilit un profil general al turistului de la mare.