Canapelele, paturile, scaunele, mesele şi fotoliile au fost printre cele mai vândute produse în timpul pandemiei pe magazinul online de mobilă de lux Rovere Mobili. Valoarea medie a coşului de cumpărături pe magazinul online al companiei a fost de peste 1.100 de euro.
Clienţii au avut posibilitatea să îşi personalizeze produsul, să aleagă dimensiunea, finisajele şi accesoriile. Anul 2020 a fost de altfel o perioadă cu creşteri semnificative înregistrate pe piaţa de cumpărături online din România, care a atins o valoare de 5,6 miliarde de euro, în majorare cu 30% comparativ cu 2019, potrivit raportului de piaţă GPeC E-Commerce România 2020.
„Am lansat magazinul nostru online în plină periodă de lockdown şi am reuşit să ne atingem obiectivele setate.Pentru perioada următoare ne propunem creşterea portofoliului şi vom continua diversificarea şi îmbunătăţirea gamei de produse, inclusiv prin introducerea de noi finisaje, accesorizări şi sisteme inovative”, a declarat Ionela Bercu, director executiv Rovere Mobili.
Retailerul de mobilă a vândut anul trecut, în timpul perioadei de Stare de Urgenţă, peste 3.200 de articole online. Rovere Mobili a fost lansat în 2002 şi vinde mobilier de lux produs în Italia.
Compania are în acet moment 10 magazine în Braşov, Bucureşti, Cluj – Napoca, Constanţa, Craiova, Iaşi, Piteşti, Sibiu, Târgu – Mureş şi Timişoara. Compania administrează şi două showroomuri Veneta Cucine, cel mai mare producător italian de seturi de bucătării premium din Italia, în Bucueşti şi Timişoara.