Ideea de a deveni antreprenor le atrage pe tot mai multe femei, de la an la an. Pentru a depăsi barierele de mentalitate, este nevoie de educaţie şi de alfabetizare digitală. Tot mai multe state caută soluşii de sprijin pentru economiile lor, iar România ţine pasul.
Numărul femeilor care se implică în afaceri este în creştere, de la an la an. Femeile antreprenor sunt un vector esenţial al creşterii economiei şi al creării de locuri de muncă: înfiinţează firme, deschid noi pieţe şi stimulează aptitudini şi capacităţi, a afirmat Cristina Chiriac, preşedintele Confederaţiei Nationale
pentru Antreprenoriat Feminin. Aproape 40% dintre asociaţii firmelor active astăzi în România sunt femei.
Femeile se adaptează mai ulor la schimbări decât bărbatii, arată studiile de specialitate. Evident că în funcţie de dezvoltarea economică a unui stat, ele se pot adapta mai rapid sau mai lent, însă reuşesc de fiecare data să facă faţă provocărilor.