Black Friday-ul din acest an a reprezentat un record pentru retaileri. Vânzările au fost cu 30% mai mari ca anul trecut, iar oamenii au cumpărat de toate: de la electrocasnice la aur şi case. Unul dintre cei mai mari retaileri a vândut într-o singură zi peste 2 milioane de produse. Anul acesta oamenii au avut mai mare încredere în plăţile online şi au preferat livrările la easybox.
Vânzări record, încasări record şi cumpărături care mai de care mai variate. Anul acesta, de Black Friday, oamenii au cumpărat de toate şi au cheltuit mai mult decât se aşteptau retailerii.
Fiecare client a cheltuit în medie peste 1000 de lei şi în coşul de cumpărături s-au regăsit în medie 4 produse comandate din game diferite.
Un client din Constanţa a comandat 73 de produse diferite din 48 de categorii. Interesul mare a fost şi pentru produse atipice. A fost vândută o casă în valoare de 70 de mii de euro, redusă cu 56 de mii de euro, dar şi 4 kilograme şi jumătate de aur.
Clienţii au cumpărat şi maşini, dar şi peste 1500 de nopţi de cazare. 80% dintre comenzi au fost plasate de pe mobil, iar 56% dintre tranzacţii au fost efectuate cu cardul.
Anul acesta a apărut şi o nouă tendinţă. 55% clienţi au preferat livrările la easybox. Acum, magazinele au o altă
misiune grea. Să livreze produsele cât mai repede. Aceştia speră ca în următoarele 5 zile peste jumătate din comenzi să fie deja pe drum către clienţi.