Scandal după scandal la metrou

Scandal după scandal la metrou

Metrorex merge din scandal în scandal. Cu datorii uriaşe la firma de mentenanţă, pe traseu ies tot mai puţine trenuri. Şi
nu lipsesc nici incidentele. Azi-dimineaţă, călătorii unei garnituri care circula pe magistrala M2 au fost evacuaţi de
urgenţă din cauza unor probleme la sistemul de frânare. Între timp, ministrul Transporturilor a anunţat că are de gând să
schimbe conducerea companiei.

Ministrul Transporturilor, Sorin Grindeanu, în subordinea căruia se află Metroex, a declarat război întregii conduceri a
companiei.

Grindeanu spune că nu e normal ca societatea de transport să fie subvenţionată de banii tuturor românilor. Între timp, la metrou continuă problemele, după ce serviciile de mentenanţă şi salubritate au fost diminuate pentru neplată. Azi-dimineaţă, un tren a avut probleme la sistemul de frânare, aşa că toţi pasagerii au fost evacuaţi de urgenţă. De altfel, de mai multe zile timpii de aşteptare în staţii au crescut semnificativ. Media pe toate magistralele este acum de 10-14 minute. Pe Magistrala M5 se aşteaptă şi până la 20 de minute chiar şi la ore de vârf.

Acest lucru se întâmplă din cauză că s-au diminuat serviciile de mentenanţă şi salubritate, însă Metrorex asigură în continuare activităţile de curăţenie pe timpul nopţii, dar şi pe timpul zilei, în situaţii de urgenţă, după cum au transmis
reprezentanţii companiei într-un comunicat. Actuala conducere a societăţii publice a transmis că a făcut o parte din plăţi şi că aşteaptă bani de la bugetul de stat, la rectificarea de luna viitoare, pentru a stinge toate datoriile.

Astăzi, circulaţia metroului bucureştean s-a desfăşurat cu 35 de trenuri în loc de 57, cât era prevăzut în graficul aprobat.

Distribuie:envelope-fillEmail
viewscnt