PRIMA TV, PRIMA SPORT, CINEMARATON ŞI PRIMA NEWS, TELEVIZIUNILE MONITORIZATE DE KANTAR MEDIA DIN GRUPUL CLEVER, AU FOST URMĂRITE, LA NIVEL NAŢIONAL, DE PESTE 3 MILIOANE DE TELESPECTATORI

PRIMA TV, PRIMA SPORT, CINEMARATON ŞI PRIMA NEWS, TELEVIZIUNILE MONITORIZATE DE KANTAR MEDIA DIN GRUPUL CLEVER, AU FOST URMĂRITE, LA NIVEL NAŢIONAL, DE PESTE 3 MILIOANE DE TELESPECTATORI

Ştirile, divertismentul, fotbalul şi filmele româneşti au fost printre alegerile telespectatorilor weekendul trecut. Duminică, 05 februarie, a plasat pachetul principal TV din Grupul Clever în preferintele romanilor la nivel naţional.

Astfel, în intervalul 18.00-23.00, cele patru canale de televiziune au fost vizionate de peste 3 milioane de telespectatori , oameni care s-au aflat, cel puţin un minut, în faţa micului ecran pe cel puţin una dintre televiziunile monitorizate din Grupul Clever. Potrivit datelor Kantar Media, rating-ul mediu pe Grup a fost de 466.000 de telespectatori/ minut. În plus, peste 1,2 milioane de persoane au urmărit în medie peste 30 de minute canalele de televiziune Prima TV, Prima Sport, Prima News sau Cinemaraton.

Duminică seara, 05 februarie, telespectatorii Prima TV se informau de la Focus 18 şi trăiau intens aventurile celor două familii prezentate în emisiunea Schimb de mame, stăteau în suspans în aşteptarea deznodământului derby-ului campionatului, meciul dintre CFR Cluj şi FCSB difuzat de Prima Sport 1, urmăreau pe Cinemaraton două filme clasice din cinematografia românească, Cel mai iubit dintre pâmânteni şi Ultimul cartuş, sau aflau cele mai importante subiecte ale săptămânii în emisiunea La final, difuzată de Prima News.

Distribuie:envelope-fillEmail
viewscnt