Podurile, greu de terminat

Podurile, greu de terminat

Autorităţile s-au înecat din nou la mal. Construcţia celui de-al doilea Golden Gate româneasc stă pe loc. Podul suspendat de la Siret face parte din Drumul Expres Brăila-Galaţi. Însă drumul este presărat cu amânări. Construcţia a început în 2020, iar primul terment de finalizare era 2024. Lucrările abia au ajuns la 40%, aşa că cel mai optimist scenariu pentru finalizarea lucrărilor ar fi 2025.

Autorităţile de la noi au planuri înalte. După finalizarea lucrărilor pentru podul de la Brăila, acum îşi doresc să mai ridice un pod hobanat, la Şiret. Construcţia erte una foarte complexă şi a doua ca importanţă rutieră în zonă. Investiţia este una de peste 30 de milioane de euro, bani europeni.

Podul de la Şiret va fi al doilea ca marime dupa podul suspendat peste Dunare, cu o structura si mai spectaculoasă, viaducte si trecere ded cale ferată. Noul pod face parte din drumul expres Galaţi-Brăila. Construcţia podului a început încă din 2020 şi a avut multe amânări. În acest moment lucrările sunt gata în proporţie de 40%.

Termenul de finalizare ar fi 2024, dar deja lucrările sunt în întârziere din cauza drumurile de acces din zonă. Specialiştii sunt de părere că cel optimist scenariu pentru finalizarea acestor lucrări peste Şiret şi calea ferată ar fi un an şi jumătate.

Ministrul Trasporturilor Sorin Grindeanu promitea finalizarea lucrărilor la Drumul Express Brăila- Galaţi în ianuarie 2023.

Distribuie:envelope-fillEmail
viewscnt