Invitaţie neconvenţională la lectură

Invitaţie neconvenţională la lectură

Cel mai adesea, mall-ul şi lectura nu fac casă bună. Reprezentanţii unui lanţ de librării şi-au propus să schimbe această realitate şi să stârnească apetitul pentru citit al clienţilor unui mare centru comercial din Capitală. Astfel, locurile de parcare au primit numele unor cărţi celebre. Şi dacă nu ai uitat că ai lăsat maşina alături de Lolita sau de Doctor Jivago, poţi cumpăra volumul la preţ redus.

Se întâmplă adesea ca atunci când mergem la mall să uităm unde am parcat maşina. Numerotarea locurilor este greoaie
şi nepritenoasă. Acum, lucrurile stau însă altfel într-un centru comercial din Capitală. În loc de cifre apar numele unor cărţi.

Cine vrea să citească cartea al cărui titlu e inscripţionat în parcare, trebuie doar să facă o fotografie. Odată ajuns în
librărie poate cumpăra volumul cu o reducere de 10%.

Iniţiatorii campaniei speră ca vizitatorii mallului să prindă astfel gustul lecturii. Totul în condiţiile în care piaţa de carte
din România este una din cele mai mici din Europa. Afacerile totale ale editurilor şi ale comercianţilor de profil sunt
estimate la numai aproximativ 100 de milioane de euro anual. Iar potrivit INS, bugetul mediu al unui român destinat
achiziţionării de cărţi este de 3 euro.

Distribuie:envelope-fillEmail
viewscnt