Sunt sute de șantiere unde munca este în toi în București! Marea majoritate aparține dezvoltatorilor care construiesc blocuri și clădiri de birouri. Cele finanțate de stat pot fi numărate pe degete. În plus, odată deschise lucrările plătite din bani publici durează o eternitate.
Șoselele din zona de nord a Capitalei urmează să fie modernizate.Un proiect al Primăriei prevede extinderea benzilor de circulație și o interconectare a liniilor de tramvai. Nimeni nu știe când ideile vor deveni realitate. Deocamdată, proiectul e în faza contractării unui studiu de fezabilitate.
În plus, în zonă vor fi construite și trotuare mai largi, piste de biciclete, precum și o parcare park & ride. O lucrare similară se pregătește și pe Drumul Național 1 A. Aici vestea bună este că deja se pregătește licitația pentru execuția lucrării.
Pe lângă extinderea benzilor pe o distanță de 1,3 kilometri, se vor face și lucrări pentru siguranța rutieră, dar și un pasaj pietonal subteran în dreptul parcului. Lucrarea va fi finanțată din fonduri europene și are un termen de 12 luni de la semnarea contractului.
Zona metropolitană a Bucureștiului are mai multe șantiere deschise în momentul de față. De la poate cel mai important, construcția autostrăzii A0 până la lucrările de extindere a Centurii București sau construcția celor 4 pasaje din București: Doamna Ghica, Berceni, Anghel Saligny și Olteniței-Popești Leordeni. Momentul în care șoferii se vor bucura de noile șosele este condiționat însă de factori externi, precum forța de muncă și seriozitatea constructorilor.