Anchetă DA, demisii BA! 8 din 10 locomotive nu au reviziile la timp

Anchetă DA, demisii BA! 8 din 10 locomotive nu au reviziile la timp

Locomotive mai vechi de 30 de ani, care pot ceda oricând! La căi ferate s-a supravieţuit, nu s-a dezvoltat în tot acest timp, o spun chiar şefii din sistem! Sunt anchete peste anchete în urma accidentului feroviar grav de la Galaţi, în urma căruia a murit un om. Cea mai plauzibilă cauză a accidentului rămâne în continuare o defecţiune la sistemul de accelerare al locomotivei. Directorul CFR Călători anunţă revizii la toate garniturile asemănătoare celei implicate în accident. Atenţie, urmează detalii şi imagini care vă pot afecta emoţional!

Curg anchetele după accidentul feroviar din Gara Galaţi. Nu este exclusă deocamdată nicio cauză. Au fost deja audiate o parte dintre persoanele implicate. Angajaţii CFR ăşi facu curaj să spună cât de periculaosă este meseria lor.

În tot acest timp, minsitrul Transporturilor deplânge subfinanţarea sistemului feroviar din ţară, dar consideră că demisiile nu sunt parte din soluţie. Cu sau fără demisie rudele şi colegii Ginei Basoc, femeia care a murit în accidentul de tren, îi aduc acum o floare şi o lumânare.

Inspectoratul Teritorial de Munca Galaţi a preluat şi partea legata de accidentul de munca. Trei angajaţi CFR au fost implicaţi. Femeia de 53 de ani care a murit şi care era conductor, un alt conductor în vârstă de 47 de ani şi mecanicul în vârstă de 49 de ani.

Mecanicul trenului care a provocat accidentul este în continuare internat. Mecanicul este în momentul acesta…cel mai important martor.

Distribuie:envelope-fillEmail
viewscnt